خدمات کمپین تبلیغاتی

برخورداری از نیروی های متخصص و مجرب با قابلیت تدوین و ارائه کلیه خدمات تبلیغاتی، بازاریابی و ارتباطی از جمله طراحی کمپین، بازاریابی دیجیتال، اجرای تبلیغات رسانه‌ دیجیتال، پشتیبانی و رویدادها و تجارب مشتریان. طراحی خلاقانه ترین کمپین ها با کمک تیم خلاقیت خوش فکر در راستای پدید آوردن حداکثر اثربخشی در نظر مخاطبان. قابلیت برنامه ریزی برای اجرا و پخش کلیه خدمات تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن در تمامی رسانه های تبلیغاتی موجود در سرتاسر کشور توسط تیم کاملاً حرفه‌‌ای در زمینه بازاریابی و تبلیغات.

دسته بندی خدمات ما :

تبلیغات در گوگل

 اگر دقت کرده باشید زمانی که داخل موتور جستجو گوگل کلمه ای را سرچ میکنید با یک سری نتایج مواجه خواهید شد که در کنار آدرس سایت کلمه Ad نوشته شده است که به این نتایج تبلیغات گوگل می گویند که در مدت زمان 15 دقیقه می توانید در رتبه اول گوگل قرار بگیرید !

فعال سازی در مدت 15 دقیقه !

شما می توانید با تبلیغ در گوگل در مدت زمان 15 دقیقه در بینهات کلمات کلیدی در رتبه اول گوگل قرار بگیرید و کسب و کار خود را ارتقاء و رونق فراوان دهید

پرداخت هزینه فقط به ازای کلیک !

در سیستم تبلیغات در گوگل تنها زمانی که بر روی آگهی شما کلیک شود هزینه پرداخت میکنید و هزینه هر کلیک بر اساس نوع رقابت آن متفاوت است

هدف گیری مخاطبان بالقوه

سرویس تبلیغات در گوگل بسیار هدفمند است و تبلیغات شما فقط به مخاطبینی نمایش داده میشود که دنبال محصولات شما هستند

محاسبه سریع و آسان نرخ سود

از همان ثانیه اول میتوانید هزینه و کارکرد تبلیغات در گوگل خود را به آسانی به صورت آنلاین مشاهده و سود تقریبی خود را محاسبه کنید

نمایش رایگان تبلیغات !

نمایش تبلیغ شما در موتور جستجوی گوگل رایگان بوده و تنها زمانی هزینه پرداخت میکنید که بر روی تبلیغات شما کلیک شود ( لازم به ذکر است کلیک تکراری در تبلیغات گوگل محاسبه نمیشود )

رشد رتبه شما در رتبه بندی گوگل

به وسیله تبلیغات در گوگل می توانید به سئوی سایت خود کمک کرده و در رتبه بندی بهتری در موتور جستجوی گوگل قرار بگیرید (مدت زمان تغییر در رتبه بندی سئو بسته به نوع کلمات، متفاوت است)

امکان نمایش در سایت های طرف قرارداد گوگل

شما می توانید تبلیغات خود را علاوه بر موتور جستجوگر گوگل داخل سایت های طرف قرارد این شرکت نیز فعال کنید تا درصد بیشتری مخاطبین تبلیغات شما را مشاهده کنند . مانند : جیمیل و ...
تبلیغات بنری

در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. ما آگهی‌های شما را در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول و خدمات شما نمایش می‌دهیم و فقط به ازای کلیک (CPC) یا بر اساس تعداد نمایش مشخص (CPM) هزینه پرداخت خواهید کرد. تبلیغات بنری روشی موثر برای بالا بردن ترافیک شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی می‌شود.

تبلیغات موبایلی

همه‌ی ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است.
برخی از کسب‌وکارها و اپلیکشن‌ها به این شکل‌اند که با مخاطبانشان بیشتر از طریق گوشی و تبلت‌ها در ارتباط هستند؛ از این رو برای دریافت بازخورد بهتر، اگر تبلیغات خود را به موبایل‌ها بیاورند بازدهی بهتری را دریافت خواهند کرد.

تبلیغات ویدیویی

این سرویس به آگهی‎دهندگان این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.

تبلیغات ایمیلی

ایمیل یک ابزار ارتباطی است که از ابتدای ظهور اینترنت مطرح شد و تاکنون توانسته جایگاه خود را در بین ما حفظ نماید. اکثر مردم ایمیل های خود را به طور مداوم چک می‌کنند. پس کافیست ایمیل شما بتواند توجه آنها را جلب نماید و به محصولات / خدمات شما نیاز داشته باشند. نوین می‌تواند در ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه شما به بانک‌های ایمیل به روز و طبقه‌بندی شده همراهتان باشد.

برند سازی

برند مجموعه ای است از نام، طرح نماد یا نمانام که می تواند متعلق به یک شخصیت حقیقی یا حقوقی مانند فرد یا شرکت باشد و کل ویژگی های ذهنی و جسمی است که با یک سرویس و خدمت یا یک کالا و شخصیت یا یک نهاد و جنبش گره خورده است.

هر آنچه در یک سازمان تحت عنوان نام برند قرار می گیرد از جمله فرآیندها، آداب و رفتار و ادبیات جاری در سازمان و خروجی های محتوایی و اجرایی بایستی سیاستهای کلان و استراتژی برند را دنبال نمایند. مواردی همچون رنگ سازمانی، اسناد بصری و هویتی، قواعد و دستور کار در هر محدوده ای از فضاها که برند با محیط در تماس قرار دارد، زیر نظر هویت برند شکل می گیرد.

فعالیت های برندسازی ممکن است در راستای خلق برند جدید و یا اصلاح برند شکل گرفته شده باشد، و به این منظور یک آژانس تبلیغاتی مثل کانون تبلیغات مات با داشتن دانش نوین، درکی عمیق و با تکیه بر تجارب خود به طراحی استراتژی های مورد نیاز برای برندینگ هر کالا یا خدمتی می پردازد.

ادراک مرحله ای است که از طریق روش‏های تحقیقات بازار در راستای شفاف‏سازی صورت‏مسئله و اهداف برند، پیدا کردن درک صحیحی از وضعیت بازار، شناخت دقیق مخاطبان از منظر نیازسنجی، سبک زندگی، عادات رسانه‌‏ای و در نتیجه خلق ارزش‏هایی برای برند و کسب و کار آن، به دست می آید.

طراحی استراتژی برند به فعالیت هایی گفته می شود که شامل درک اهمیت طول عمر برندها به شیوه‌ه‏ای هدفمند و استوار و به کارگیری مسیری مشخص جهت پیش‏برد امور از طریق بستری صحیح و انشعاب آنها در بخش‏‌های مختلف جهت محقق کردن اهداف برند و کسب موفقیت چشمگیر در کسب و کار مربوطه، باشد و به این منظور اقداماتی در راستای بسط برند، معماری برند، نام‏گذاری، تعامل اجتماعی(تدوین استراتژی در راستای برقراری ارتباط عمیق و گسترده با مخاطبان از طریق بهره‏‌مندی از پتانسیل ‏های رسانه ها و شبکه های اجتماعی) و حتی اقداماتی جدید تحت عنوان شهروندی سازمانی “Corporate Citizenship” نیز صورت می گیرد که به معنای این است که سازمان مورد نظر چه ارزش‏ افزوده و یا چه نکات مثبتی در داخل و خارج از کشور ایجاد می‏کند.

و در نهایت به بخش تجربه می رسیم که به واسطه ابزار مختلفی از قبیل خلاقیت و ایده‌‏پردازی، تولید محتوا، هویت بصری و کلامی، پیام، تجربه کاربر و محیط، تجربه ای دوست داشتنی و خوب و متمایز از برند در ذهن مخاطب به یادگار می گذاریم، یکی از مهمترین این مفاهیم بخش مربوط به هویت بصری و کلامی است که تحت عنوان CI آن را می شناسیم و مفهوم آن اینگونه خلاصه می شود: خلق قوانین برند جهت حضور در رسانه‏‌های مختلف در راستای ایجاد هویتی متمایز، به یادماندنی و چشمگیر در بازار که در نهایت منجر شود به برقراری ارتباطی نافذ با مخاطبان برند می‏شود.

مات علاوه بر بهره‌‏مندی از نیروهای کارآمد، در نظر داشتن وضعیت بازار ایران در حوزه برندینگ و بسیاری از عوامل تاثیرگذار دیگر، تمرکز ویژه‏ای بر مقوله استراتژیک مدیریت برند دارد تا بدین طریق معنای واقعی پروژه‏‌‎های برندینگ را محقق نماید. با در نظر گرفتن این نکته که مقوله انتخاب و تدوین استراتژی برندها امری مهم وکاملا تاثیرگذار در سرنوشت یک برند است لازم به ذکر است که، اهمیت مدیریت برند فراتر از ابعاد مختلف برندینگ بوده چراکه مدیریت برند همانند یک پل بین اهداف سازمان و استراتژی برند عمل می‏کند که در صورت وجود مدیریت برند به نحو شایسته می‏توان برندی سرآمد و موفق را به ثمر رسانید.

ابزارهایی نظیر هزینه، زمان و برنامه در راستای فرآیندهای برندینگ در نظر گرفته می شوند تا در نهایت خروجی هایی از آنها کسب شود که به ارتقا سطح کیفی برندها کمک کند، مات نیز با درکی عمیق از دانش برندینگ و تجربه های عملی موفق و با بهره‌‏مندی از نیروهای متخصص در بخش‌‏های مربوطه توانسته به صورت متمرکز و اصولی بخش‌‏های مختلف برندینگ را به شیوه‌ه‏ای صحیح و اصولی برای مشتریان خود پیش ببرد.

پشتیبانی